Friday 2 July 2010

oh how it's berry berry scary

Watikah hari ini adalah...

Let me begin with this.  Mode aku hari ni adalah:

Oh-you-don't-know-how-many-times-the-internet-went-berserk-on-me-and-even-shut-the-computer-down-for-me-for-a-reboot-oso-restart-sendiri-that-was-frekishly-scary.

Taken off the web.  Thanks [HERE]
Can you imagine this?  Adakah itu tidak menakutkan kau?

Seriyes aku tak tipu.  Dia shutdown sendiri beb.  Ada otak sendiri beb.  Dia dah weng, terus restart to reboot balik beb...  Making me think for a minute if this computer has swindled a bit of money from my banking accounts online.  Sheesh.  Apa kata ko cuba multiple kan duit aku tu, wahai Encik Komputer?  Best sikit.  Nak akak belanja ko.  Beli ram besar sikit.  Kasik ko main game.  Boleh aku tolong main kan.  Seriyes.  Aku tolong kasik ko menang, okei?  Please.  Tengs.

So I had my coffee.  Because it's cold, I feel so incline to get one more, which of kos for me, I kenot la kan.  Nanti yang crabby tak leh tido, aku jugak.  Yang rengsa sebab takde ubat tido pun aku jugak.  Bila anak panjat guling atas aku tengah malam, pagi tu, yang tetiba nak ngamuk sebab restless pun nanti aku jugak. 

Just got news from IAN.  She said LL baru beranak girl early this morning.  Congratulations is in tow for them and I know they've been waiting for this baby to come with much anticipation.  They were expecting a boy though doctor ada jugak kata girl.  Well, at least Bapaknye yang dok sebok kata anak tu anak boy...!  Haha.  Takpe la.  Janji selamat kan? 

Okei lah.  I have a lot of scrutinizing to do today. 

And a note to self: 
Tolonglah bersihkan beg ikan ko tu.  Berselerak penuh dengan segala sampah dan resit tak semenggah and you still usung keluar masuk opis/rumah je sesaja.  Baik bawak je troli Giant to lenkali.  PAHAM??!!

Wow.  Nadia begitu garang dengan dirinya sekali.  Namun, mandangkan Nadia juga tak makan saman maka nya...  Kita tengok je la apa jadi ye...


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...