Monday 12 July 2010

I'm feeling so blekh that getting all bitchy would be extremely taxing. So I guess it's that time of the month again... Walau pun we saw Cik Adik menjolok ibu jari kakinya ke dalam mulut at the dinner table tonight. Ye. Ko tak baca salah. No need to gostan nak baca balik ayat tu. Aku dah ternganga. Aku pun nampak muka maid aku ternganga habis keluar suara dia gelak, "Ha ha ha," menyebabkan aku nak je tepuk dahi kalau tak kan tangan aku sedang bergaul dengan ikan masin cili api. Dah la aku kelewatan teknikal ni. Isk.

On the way home tadi pun aku blank. Bukan blank sikit tau. Aku, gila punya blank. Dia macam... Lalalala. No no. Tidak. Dia macam you're driving through a tunnel yang tak tau ke mana, tetau je dah sampai rumah. Siap masak tu. Makan. Blah blah blah. Then tetau je laki tanya, "Abang Long memang tak tusyen ke?" Itu pun masa aku dengar pun macam kena ulang dalam kepala 3 kali berturut-turut. Gua lupa beb...

Ni pun sengal. Badan sengal. Otak pun sengal.

Dah la. Tragis sangat dah ni.

Babai.
Sent via BlackBerry from Maxis

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...