Friday 16 July 2010

16 July 2010 - Entry 1

Watikah hari ini adalah...

Today is good.  Surprisingly.  Despite the fact aku dok bagitau kat sorang ni, "Tolong jangan ganggu aku," dengan ucapan yang sangat mendatar tanpa perasaan.  Sori beb.  Apa differentnya hari ni dengan hari-hari lain, you coming here tell me something special?  I spiking beri good Inggris here.  I trying my very best. 

Anyway, mode lembab, kematu, tidak mahu bergerak...  Baca paper pun macam orang tengok aku membaca Annual Report.  Ye.  Penjelasannya akan membuatkan ko konpius.  Betul tu.  Sebab aku pun konpius.  Apa menatang am I toking about?  Oh ai donch no....  Dan orang yang aku dok berulang sebut, "Jangan ganggu aku," itu pun, dengan tiada perasaannya, TIDAK reti-reti untuk membawa dirinya pergi seperti ayat-ayat aku itu adalah tidak wujud sama sekali.  O.  Haha.  Lantak la ko.  Haha.

So I had my oats in the morning.  I don't have a problem with oats.  Then I got bored.  I started taking dono wat gambar of myself.  Haha.  Lepas tu stress.  Phone jadi lembab.  Ye lah.  Dah asik amik je, tak reti nak pilih delete pun.  Haha.

Just got back from lunch and a visit to the bank.  Good timing jugak la I'd say. 

ONE/  Friday prayers.  Kurang orang.  Kurang rengsa.  Kurang la. 

TWO/  Dalam semua kekurangan yang positif itu, mesin duit tu kurang ajor.  Orang soh amik duit tu, dia berdegil tak mau jugak.  Ei.  Bukan aku nak bagi ko duit ke?  Sampai boring je Pakcik Senapang tu dengar aku membebel, "Wat?  You donch want my money izit...," setiap kali mesin tu reject.  Last-last, duit itu ikut je la aku balik.  Blei?

THREE/  Haha.  Sori.  Dah lupa apa nak cakap!

First [the only one, I hope!] coffee is on my table.  Going to sambung work with much scrutiny.  Berjaga-jagalah kamu, kamu, kamu...  MUAHAHAHAHAHAH <----  Amacam?  Puaka tak gelak Akak ni?  Haha.

Okei...  Got things to do.

Bai.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...