Thursday 9 December 2010

Tapawer verdict

Watikah hari ini adalah...

Dengan lamanya terperuk catalogue Tapawer yang boleh dijadikan Kailan Ikan Masin itu, aku berasa sangat bersyukur sebab puan punya menatang tu tak kejar gua sebab kekurangan diriku ini dalam membuat  keputusan.  Ko tengok je la pros and cons dalam blog pasal Tapawer tu itu hari yang macam...  Why la so susah want to decide...  Ha.  Like dat.  You know?  Never easy-easy just snap finger and buy happy-happy like dat. 

Punya la agak macam berantakan, akhirnya ko tau what I settled with?

Aku rasa la kan...  Baik engkorang tepok dahi sekarang...


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


The Verdict?

-


-


-


-


-

Not Tapawer at all, u'olls...
Nah.  Hambek ko!



(L-R): Pawpaw punya, Abang Long punya and Abang Ngah punya

Bukan brand Tapawer langsung okeh...  Harga pun sungguh tidak sampai separuh Tapawer pun.  Janji semua-semua tu BPA free.  Jadi lah...  Abang Ngah punya la bersungguh-sungguh dengan, "Maaaak...  Ai wan this wan onli..."  Ish.  Aku dalam hati, biar betul budak ni.  Siap aku tanya banyak kali tu.  Dibuatnya kang ternampak pulak botol air Chugginton ke...  Cars ke...  Hot Wheels ke...  Kang kalo nak lagi, tu memang la buat Mak angry je. 

Tak pe lah.  Janji dilemma dah pinis. 

Tinggal kena decide nak ke tidak benda tempat letak bawang tu je.

...and kuali tu...

...ke tak payah??

...tapi macam nak...

Haha.  [Apa la nak jadi ngan aku ni ye...]


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...