Monday 24 May 2010

rampage on photoscape

Watikah hari ini adalah...

I love my little men and little girl.  Found this masa I went on watermarking rampage hari tu.  Think I managed them great.


Date: 30 December 2008
Abang Long and Cik Adik.


Date: 29 November 2008
Ya.  Kami adalah adik-beradik.  He he.
Cik Adik bersama Abang Ngah sewaktu dia masih dalam hari.


Date: 30 December 2008
Saya sayang adik saya.


Date: 30 December 2008
Saya sayang semua adik-adik saya walau pun saya
mampu membuat aksi akrobot di mana-mana jua tanpa
mengenal gender serta usia.



Date: 30 December 2008
Saya juga suka folo abang saya membuat
aksi akrobot sebab saya juga
adalah seorang yang penyayang.


Date: 30 December 2010
Izinkan kami berehat...  SEBENTAR...  sebelum kami meneruskan
aksi akrobot yang seterusnya.


Date: 27 November 2008
Saya sangat sayang adik saya.  Oleh itu saya harus
tidur dengan dia saja.  Sebab dia adalah adik
saya.  Fullstop.


Date: 28 July 2009
Abang Ngah, apakah...?  Cik Adik perlu tahu.



Date: 28 July 2009
Tapi kalau eksplen pun, Cik Adik pun masih tatawu la... 


I am enjoying this.  Very much.  I'm glad that I could. 

Thank you to technology.  Even people who's IT blind like me, can still do this.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...