Isnin, 17 Mei 2010

apakah maksud kerengsaan padamu tuan puan datuk datin tan tin tun...

Watikah hari ini adalah...

Okay...  Boleh tak kerana girdle yang jahanam ni aku berasa sangat rengsa sampai aku rasa macam aku tak rasional hari ni?  Mungkin sebab oksigen senteng.  Maka otak aku rasa amat kabur dan perasaan ini agak meronta-ronta sampai rasa macam nak bukak, campak, pijak abih tu bogel kat atas meja.  Ha ha.  Aku tau kelakar.  Tak senonoh pulak tu.  Sungguh memalukan Encik Black.  Tapi apa kan daya.  Aku begitu amat rengsa tak hengat nih.

Nak pi carik kaki jap.  Kerja mencari kopi. 

HEESH!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails