Monday 10 May 2010

simoleon ringgit mati idup balik

Malam tadi aku telah berjaya menyetelkan anak-anak sendiri sampai tiga tiga tetido.  Wow.  Aku rasa macam aku terer sangat.  Ha ha.  Ye.  Poyo je lebeh. 

So I tengok la game nak main.  Crash will take time to load.  So layan la The Sims. 


Taken off the web.  Thanks [HERE]
Aku pun tatau kenapa la aku main game ni... 
Life sendiri pun tak terurus!  Haha.


Characters yang aku dapat adalah AMAT pemalas pulak yang aku dapat.  Harapkan yang jantan je dok rumah kemas-kemas.  Yang pompuan pi keje.  Nak pi keje pun malas.  Tah hapa entah kes dengan Callise tu.  Cindy okay lagi at least bila orang soh keje, dia terus pi keje.  Yang minah sorang lagi ni...  Dah la malas nak kemas.  Dah makan main tinggal je sepah kat meja.  Nak pi keja pun bila kau suruh on demand pun boleh buat keras?  Betul punya perangai tu...  Terus cam konfius.  Erm.  Ni game ke anak orang ni.  Cuba explain betul-betul sikit kat akak ni.  Please.

Sedang-sedang main game jadi 4 orang virtual people ni, tetiba, needs diorang adalah kelaparan.  So I summoned Horatio pi masak.  Tetiba je aku tak perasan sebab zoom in besau.  Tetau je ada antu dok ngacau semorang. 

Oh.  Callise bukan Callise lagi. 

Callise rupanya telah meninggal dunia akibat masakan Horation itu.  Siap ada urn kat tepi tu dan mourning session.  And bila aku kalih urn tu ke luar, dia terus jadi batu nisan.  Oh.

Gilo ko.  Aku dah la sensorang tengah malam buta tu layang game.  Buleh meninggei pulak tu.  Jadi antu pulak tu.  Dan aku pun dah tak leh kontrol dia kecuali mengalihkan kedudukan je.  Semorang dia pi sampuk.  Sampai lebam dan tidak bermaya.  Betul macam orang tersampuk?!  Seriyes. 

Dari aku rasa nyaman tadak bunyik cicak, takde apa-apa rasa buleh lepas tu IMMEDIATELY 10 seconds after aku tekejut beruk cipan biawak komando segala lah.  Siap ada sentuhan listrik yang join dok belah kiri aku lagi.  Cis.  Bedebah.  Lagi buat aku rasa glabah siot.  Entah berapa ramai la kut yang join sebab teruja ada game main antu antu lagi.  Tu belum aku pasang citer Antu Fighter lagi ke.  Zombie Kampung Pisang ke...

Si Callise ni dok la menyampuk orang.  Aku dah horror.  Kalau aku tak boleh control dia, aku akan huru hara dan aku takmo perkara yang tidak menyenangkan akan berlaku.  So aku parking dia dok luar rumah.  Sekali rupanya malaikat maut dah tunggu dia kat luar.  Dia offer, nak ambik riddle ke atau nak bayar 100 Simoleon untuk idup balik.  Boleh?  Macam gamps.  Dalam keadaan aku begitu, ko pikir?  Hah.  Hambek la ko duit kopi tu.  Tengs. 

Then tetiba pulak  si Cindy pemalas dengan tiada background reti masak, tak belajar dengan tengok tv mahupun sempat nak baca buku masak, pi masak sendiri.  Lagi bess sebab dia telah meninggei sebanyak 2 kali sebab makan masakan sendiri.  Buduh punya pompuan.  Nyusahkan aku je.  Dah la meninggei 2 kali.  Haha.  Cis.

Dah la dalam keadaan begitu, Cik Adik pulak leh bangun melalak tetengah malam buta.  Ye lah.  Dia yang tido tengah.  Nak babab sapa yang kaco dia tu...  Pun tatau la sapa kan...  Karang Mak ko pulak yang kena babab balik.  So, it's okay.  Peace no war.  Haha.  Dasar orang penaks kan...  Haha.  Tapi apa-apa pun elok gak sebab in the end Cik Adik jugak yang teman Mak dia depan TV tu.

Lepas tu Encik Black balik.  Citer pun abesss....

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...