Jumaat, 14 Mei 2010

tip untuk meninggikan anak anda


Watikah hari ini adalah...

Hari ni aku nak bagi korang tip.  You see.  Aku ni tak la berapa tinggi.  Lebar lagi ada la.  Encik Black pun tinggi biasa-biasa je.  Slim dari aku ada la.  Ha ha.  [Suka la tu suami aku tu...].

Macam mana pun, tip untuk menjadi tinggi adalah dari kecil.  Training terbaik harus diterap agar tinggi itu mencecah ceiling. 

Cara-caranya adalah:
1. Angkat anak anda menggunakan dua belah tangan.

2. Sila jengket kaki anda sekiranya anda pendek.

3. Angkat anak anda dan cecahkan ke ceiling terendah yang ada.

4. Ulang sebanyak kali yang anda mampu.

Ia juga boleh dirujuk seperti di bawah.


Cik Adik menghadapi training terbaik.

Uiks.  Marah ka?  Hahaha.  Ko tengok.  Cik Adik happy je...  Hahaha


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails