Isnin, 31 Mei 2010

hooray hooray hooray... rezeki melimpah ruah menghindarkan aku jauh sikit dari stress yang tidak diperlukan itu...


Watikah hari ini adalah...

Pagi ni aku telah berjaya merentas sesuatu di atas desakan seseorang di daerah lain.  Haha.  Aku mau gelak macam puaka sekarang ni... MUAHAHHAAHHAAA....  Wow.  Sungguh puaka gelak aku tu.  Aku sama WC je tau.

Dan setelah asik meraung kat Kak Yati mahukan nasik lemak bess dia tu...  Tetiba today dia datang membawa suatu bungkusan spesel buatku.  Dia kata sebab aku slalu mintak.  Maka hari ni dia pun buatkan aku sebungkus.  Dan aku terus berasa terharu.


Pensan kan?  Sedap okay...  Kalau aku bilang gila sedap,
ko sila percaya kat aku sebab aku tak tipu punya.

Nasik lemak populer tu beb.  Aku sorang je dapat rasa tapi kecoh sampai Mercu tu beb...  Rusuhan...  Haha.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails