Tuesday 27 July 2010

percubaan pertama yang menjadi

Watikah hari ini adalah...

Pagi ni dengar radio.  Dengar lagu Aizat yang menang Juara Lagu hari tu.  Apa nama lagu dia ye?  Entah aku tak tau.  Tapi lagu yang reramai ada budak kecik on stage tu.  Then I really listened.  Lembut suara dia.  Nice tone.  Different.  Jenis kalau pekik pun, tak akan pecah, terterik macam suara Adam Lambert.  Nice. 

Then I realised, lagu-lagu dia semua best.  Semua sing-ables.  Semua catchy and cleverly arranged, written songs.  Cara dia nanyi pun tak membosankan.  Terbit rasa didada berkobaran yang pada hari ni juga [kalau boleh], aku nak kena beli CD Percubaan Pertama budak tecip ni.  Nak jugak!  Kena beli!  Tak pernah teringin nak beli CD selain dari Daughtry [I heart you] for the last 5 years ni, aku nak kena beli jugak!  Entah kenapa aku teruja sangat dengan dia pagi tadi.  Dia telah membuat aku tersenyum pagi ni tanpa dia sendiri sedari.

Taken off the web.  Thanks [HERE]

I wondered how good natured he is.  Mesti dia good natured.  Sopan.  Well bred.  Good background.  Seems to be responsible and stable.  Secure.  The thought of him memukau I sekejap while I waited for the section 7 traffic light to turn green.  I mean, muka bersih...  Intelligent...  Exciting...  Kan bess kalau dia boleh jadi menantu aku?!  Hik hik hik.  Aku tak tipu.  Terasa macam nak tanya je kalo dia available.  Haha.  Ye ye.  Nanti Liana Jasmay tu nak letak kat mana ye?  Yang aku ni pun tak sadau diri.  Anak hok puang baru nak masuk 2 tahun, berangan nak menantukan si Aizat tu.  Haha.

Takpe lah.  For sure anak aku akan stress sebab belum berumur mana pun Mak dah ada benchmarking bakal menantu!  [tepok dahi]

Nemind la Dik.  All for the best of you. 


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...