Friday 2 April 2010

ketika berkeadaan lara

Seriously, I don't know I try to menyusahkan hidup sendiri dengan ada 2 blogs.  Apakah penggilaan ini?  Aku tatau.  Aku dah peeeennnnaaattt....!!!  Baru je dua hari nih.  Tapi ada lagi gatal minyak nak tulish merapus ni.

Aku dah pening sebenarnya nih.  Aku naik antu nak kena check FB aku tu.  Asik nak kena gentel cursor je dah la selected items kalo nak masuk kena masuk kut via web bukan via FB Mobile.  Eeeee...

Tadik maid aku call kata Elyas demam.  Budak tu jarang nak demam.  Jenis tahan lasak.  Kalau demam pun orang tatau.  Pastu tetau je demam baeeek punya.  Jap lagi ni baliklah je bawak dia gi klinik.  But for sure huru hara sebab Cik Adik tu pasti meraung nak ikut.

Ish.  Si kecik tu.

Bangun tido marah.  Nak makan marah.  Nak tido pun marah.  Geram aku dibuatnya.

Tu lah.  Time pegnen dulu meroyan je keje pun Mak ko tuh...  Subhanallah.  Aih.

Ni nak kena chow awal sebab hari nak [ke dah start] hujan.  Dengar guruh going grr grr sudah.  Nak kena fetch the kids from school and bring Elyas to clinic.  Hmmm.  Ada terasa cam bengong jap.  So, amik the kids from school, hantar balik rumah, then amik Elyas send to clinic...  Adakah ini bermaksud kena pikul tiga tiga orang budak kecik tu semua sekali ke?? 

AaaaaaAAAaaAAAAaaa... 

[Pensan]

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...