Wednesday 28 April 2010

tengahari yang biasa biasa je

Eeeee...  Kenapa saya berperasaan begini?  Saya pun tak tau lah.  Tetiba je juga saya ni berkeadaan sungguh sopan sehingga menggunakan saya instead of aku.  Adakah saya sedang berada di dalam mode sopan seakan-akan saya adalah seorang wanita Melayu terakhir?  Saya mungkin sedang menyalah anggap tentang diri saya sekarang ini.

Tidak.  Ini adalah semua kerana aku BOOOSSSSAAAAAAAAAAAAANNNN!!!!

Tolong.

Tolong.

TOOOOLLLLLLOOOOOOOOOOOGGGG!!!!!!

Ugh.

Oleh sebab sebentar lagi aku kena touch balik carta ngetop sepuluh ini kembali, marilah kita melilau mencari gambar-gambar di internet.

[Pencarian gambar terhebat bermula sekarang ini juga]


Taken off the web.  Thanks [here]
Oi.  Hensem la tu...  Ada gak orang nak amek gambar ko, iyer...?


AHH!  Buduh betul  Sudah.  Nak tengok la pulak gegambar yang molek-molek sikit...

Taken off the web.  Thanks [here]
Haaaa....  Betul punya molek.  Ni namanya kuih Che Mek Molek.


Macam mana pun.  Itu tidaklah begitu molek bagiku pada saat ini.  Haaa...  Dah ada idea.  Ini adalah subjek Molek bagiku...  [pensan]


Taken off the web.  Thanks [here]
Lee Dewyze adalah seseorang yang membuat aku tersenyum and giggling like a school girl.
Ini... Baru la molek... :-D

Hik hik hik. 

Okei.  Now I can mula bekerja.

**muahs**

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...