Wednesday 7 April 2010

kunun la nak mencuba

Agak bengang sebab opis block banyak perkara on the internet.  Tapi tak boleh buat apa lah.  Dengan aku dok berangan nak bawak broadband tapi ia masih tidak berlaku.  Jadi hari ni try le kunun kalau boleh lepas dengan Twitter. 

Begini.  Walaupun I've got FB on BB, yang linked to so many other emails la, BBM, YM la segala menatang, I feel a bit pening sebab asik nak kena ngadap benda yang tak berapa besar mana dan kepayahan untuk menjawab Notes on FB sebab kena masuk webpage instead of FB Mobile.  Nak jugak carik jalan senang.  Itu la datang pulak idea nak men-Tweet2 pulak. 

So entah macam mana dapat pulak agak loop hole untuk get the application of TweetDeck.  Dengan perasaan gumbiranya aku pun mendownload dengan bantuan seorang kawan to verify balik password yang aku sendiri pun dah lupa.  Memang ada sikit Wak Labib la.  Bercakap on the mobile pun siap cover berbisik tu.  Iye lah...  Kunun top secret lah jam tu. 

Then bila dah selesai, gua try try try, error.  Try lagi, error lagi.  Berkali-kali. 

Pendek cerita, aku ni jugak yang tak paham-paham.  Kalau dah tak boleh access tu, memang la tak boleh access.  Pandai...  Tanpa belas kesian.

So?  Terlentang je la TweetDeck kat desktop aku tu...  Memang confirm jap lagi kena buang.  Sakit ati. 

Huh!

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...