Sunday 6 June 2010

3 car pile up ye pulak time hujung minggu cengginik? hmm. ye lah.

Watikah hari ini adalah...

I am waiting for the blogger page to load.  Pre-writing on Word ni.

Entah kenapa asik putus je connection hari ini.  Well.  Actually aku tau pun kenapa.  Si Abang Long asik je bersandar kat broadband.  Ish.  Dia sebok nak baca apa aku nak tulis.  Tak senang.  Then lagi sorang berpura-pura paham pulak apa yang aku tulis.  Yang kecik tu pulak, of course don’t want to miss anything so it was like a 3 vehicle pile up yang menyebabkan aku rengsa dan menjerit meminta pertolongan.  Then the broadband buat perangai beruk dia.  Ish.  Lepas tu sekarang bapak diorang pulak dok bertanya pukul berapa aku nak masak.
Huhuhu.  Aku baru nak aman. 
So?  Aku nak kena masuk dapur ke ni?
Hahahahah…  Finally the joke’s on me izit?  [Moncong.  Sikit je]

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...