Monday 7 June 2010

mengaum bagaikan menatang yang ganas

Watikah hari ini adalah...

Aku adalah sedang kelaparan.  Kekononnya ni sangat berdisplinlah nak tunggu kul satu.  Haha.  Tak penah dibuat orang.  But ei.  I realise that I'm so into everyone's face right now.  Mungkinkah sebab aku bosan?  Ye.  It's so placid right now I want the water to berkocak sikit.  Tapi itu lah dia...  Lepas berkocak sikit dia terus tsunami.  Berbakul-bakul dugaan datang mai dengan rintihan [sikit je] "Tapi kenapa banyak sangat ni?  Penat tau..."

Takpe.  Whatever it is, aku tak suka rejection.  So if not being able to deal with it, better don't try to be in everyone's faces.  Nanti aku jadi kelihatan seperti feces je.  Bluek.  Aku bukan najis.  Aku pakai perfume dan berbau lazat seperti kofi.  Percayalah.

But then again in self-solace, you can't make people like you and you can't fly off a bad rumour without actually making it worse than it already is.  Ugh.  I seriously hate it when I'm self-judging myself and when I know I shouldn't bekos the repercussion of it is that I'll go mentally unstable dan menyusahkan orang lain.  Aku go berserk kang...  Laki aku jugak yang susah.

So what do I do now?  Okay okay okay.  Rilek.  Right now my judgement's are lagi off sebab bila lapar gila, tangan sampai menggeletar, mau mampus sikit rasanya dengan perasaan rendah diri ni.  Nanti makan pun rasa macam nak kena makan bawah meja macam Jangan Pandang Belakang sebab mode dia adalah lapar. 

Jadiknya, marilah makan dulu.

**Soalan 1Malaysia:  Dah makan?**


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...