Friday 25 June 2010

kenkadang memang terpaksa...

Watikah hari ini adalah...

Today aku telah menjadi support system bergantung.  Jangan tanya apakah maksudnya sebab aku pun tak tau.  Yang aku tau, mentara aku rasa lapar dan haloba itu, aku pun cam konpius mana nak carik punca mekanan. 

Finally aku stop di stesyen minyak terdekat.  I was down to my last dua hengget. Benda yang aku nak amik tu harga 3 hengget setengah.  So aku pun beratur la behind orang-orang ni yang nak mencucuk juga.  Panjang gak line tu.  Takpe la beratur la jugak.  Sekali gua beratur beb, tala kad, dia kata kenot show me the money. 

Ceh. 

Aku pun hayun satu bakul dan campak tahapa-hapa menatang mekanan dalam tu.  Lalu ke kaunter dan menghulurkan kedit kad puaka. 

Dah abih tu...  Aku nak buat cemana...

2 comments:

seldom break said...

ko ckp je kat kd card tu, hey puaka.ko mmg berguna!

Nadia.Is.Cute said...

haha.

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...