Thursday 10 June 2010

hari ini dalam satu watikah

Watikah hari ini adalah...

Hari ini adalah hari tak sengal.  Tapi ada pelbagai perkara telah berlaku.

Pertama/ Alhamdulillah.  Rezeki saya tak patah semangat.  I got the good news that I ABSOLUTELY needed. 

Kedua/  To get the pertama done, I forced one woman to follow me to get it settled for which in the end she just sits in a corner lounging to thinking why she was there in the first place.  Takpe.  Nanti ada rezeki, seminggu aku belanja ko Kofibin faveret ko tu ye.

Ketiga/  I got to online with all the ones I love today. 

Keempat/  The woman whom I forced to follow me tadi decided on take-away McD and terlanjur pulak order benda yang dapat lagi gelas World Cup yang aku suka.

Kelima/  Sebab dah makan kenyang, aku dah pulak malas nih.  Kepala pun dah pening sebab togok menatang air tu banyak sangat kut...

Keenam/  Tetiba rasa macam orang tak suka kat aku sebab bila orang tepon diorang tak angkat.  [Releven tak?] 

Ketujuh/  Tak paham kenapa opis ni jadi sejuk.  Mebe sebab ramai orang cuti laa...  Dah.  Kena caffeine lagi ke ni maksudnya?  Atau maksudnya aku kena keluar opis dan terus je balik rumah untuk siram pokok kat laman?

Walau apa-apa pun, I am feeling so sleepy that I am actually drifting while I write this.  So terrible lah.  I need something but I dono wat.  Dono apa yang kurang. 

Ah sudah lah.  Aku mula merepek dah ni.  I need something substantial to be writing about tau.  Asik merepek je.  Orang pun malas nak baca.

Dah dah.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...