Thursday 17 June 2010

macam zombie ler sangat...

Watikah hari ini adalah...

Okei okei.  Aku dah tau kenapa.  Semalam aku telah mengopi sebanyak 4 gelas.  Korang harus paham yang kopi aku tu adalah amat kaw.  Maka sebab itulah aku insomnia.

Kopi Nadia Is Cute Style:
2 tsp kofi
3 tsp kofimet
3 tsp gula

Nota: Sila jangan attempt nak buat kalo ko tak minum kopi sebab aku tak nak bertanggungjawab kalo ko terus insomnia selama 5 hari 4 malam berturut-turut.

Semalam Encik Black outstesen.  Aku rengsa balik.  Ye lah.  Dah semalam menonggang kofi baeeeeknya sampai 4 gelas.  Bodo punya pompuan.  Haha.  Saman ini opis sebab ekon sejuk cam kat Winter in New York.  Ceh.  Percaya la cakap aku.  Tinggal nak bernapas macam lembu fresian je macam iklan Fernleaf dedolu. Haha. 

Tapi dia balik malam tu.  Aku pun senyum la bagaikan madu lebah.  Haha.  Eleh.  Bagi la chance.  Aku kan honey dia...  Tapi yang ye nye, aku dah mantul beb.  Body dah out.  Oi.  Gemuk tu lain citer eh...  [sambil silang-silang lengan ni]  Haha.  Zombie gila.  Perkataan mantul dah tak laku.  Oh let me rephrase that.  Aku dah jadi cam Zombie Kampung Pisang.  Haha. 

Taken off the web.  Thanks [HERE]
Ko tengok.  Zombie pun, Zombie gak. 
Patriotik pun, patriotik gak.
Malaysia Boleh!

You know what.  Aku rasa kan, Encik Black sayang aku sebab aku ni menghiburkan dia.  Ye.  Benar.  Sampai dia kenkadang sakit jiwa.  Haha.  Ayat berlapik.  Kaver baek tu.  Sebab banyak gelak dari dia, aku yang jadi mangsa kegemukan itu.  Ye lah.  Banyak gelak.  Banyak masuk angin.  Banyak belahak.  Sampai dia tak terungkai perkara itu.  Haha.  Buduh punya pompuan.  Konfesyen kunun.  Buat pecah rahsia je.  Haha. 

Tak, itu namanya preparation kaver line bila terbelahak kat majlis orang lain.  Selepas membaham mekanan tuan rumah.  Macam singa kelaparan.  Pada hal tak berapa lapar pun.  Haha.  Nak tengok secara live?  Cuba soh Cik Puan Kamil buat cream puff dia tu.  Woot woot!  Terus ke tepi ke tepi kamoo kamoo Desert Rose dan White Child.  Kat mana laki aku mentara tu?  Laki aku nyorok beb.  Haha.  Ye lah.  Kunun.  Aku tau dia akan menjadi batu penghalang antara aku dan cream puff tersebut.  Tak.  Bukan dia yang tolong menterdarahkan benda tu.  Macam sakti.  Guna mata je pandang aku cam ada laser beam.  Dan aku terus berperasaan tragis. 

Woohoo...  Aku ni kalau meraban meroyan...  Pijak semut molek molek.  [Entah.  Tolong jangan tanya aku maksudnya sebab aku pun tatau.  Tengs.]

Anyway, Encik Black sampai je, aku naik terus tidokan Cik Adik balik.  She woke up just right before Encik Black sampai.  Tetau je, aku terjaga pagi ni FRESH gila! 

Aku boleh tido beb.  Tido terus pulak tu.  I was like...  Macam misteri. 

Bukan ke semalam aku dah kes overdose caffein?  Otak kematu, bermulut kering dan mata tersekang.  How la can just tido je gitu. 

And then...  Aku ni lupa...  Aku nih, kalo Encik Black tak balik lagi, aku memang susah nak tido...

...OOOOooooooOOOOOoooooOOOO...
Ye.  Benar.
Cinta itu suci
[Kalau anak aku ulang skrip ni bila dia dah besar nanti harus aku hayunkan dia lelaju]

Okaylah.  Esok aku terpaksa mencutikan diri sebab maid aku di rumah mau jumpa lakinya secara honeymoon sepanjang 3 hari 2 malam dan telah mula memaklumkan aku soh pi beli pil perancang dia selama duration tersebut.  Ugh.  Harus aku rengsa.  Harus juga dia kena ketuk ngan kuali kalau dia keje untuk kazen aku sorang tu.  Haha.  Baru je semalam dia membahasakannya dalam FB. 

Sekarang ni aku harus merapikan perkara-perkara yang patut.  Oleh itu, izinkan aku mengundurkan diri and say babai for 3 hari.  Tapi kalau otak aku rengsa meronta jiwa untuk meroyan, you will see me again here, live blogging dari henfon aku tu.  Haha.  Dah buat preparation tu....

Daaaaa......

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...