Thursday 1 April 2010

Olay Body Wash plus Crème Ribbons

Hari tu aku pi supermarket.  Tengok la nak pi beli barang merapu.  Sampai pulak kat tempat untuk self-indulgence.  Ye la.  Pompuan la kata.  Tapi biasanya bila dah jadi mak orang, nak beli barang untuk sendiri lagi berkira-kira.  Beli susu budak pun dah berapa hengget kan...  Belum diaper lagi...  Lagi parah bila budak tu punya kuat susu sampai kalau boleh ko nak bagi je tin susu tu sekali kat dia.  Nah.  Makan la susu ko tu.  Ha ha.  Bunyik aku ni macam seorang mak yang puaka.  Tidak.  Aku tidak begitu.  Aku menahan nafsu barang.  Tapi nafsu makan...  MasyaAllah hebat!  Kwang kwang kwang.

Well anyway, ternampak Olay Body Wash plus Crème Ribbons dekat gondola tu.  Dah lama jugak terjeling-jeling every time masuk kedai.  Disebabkan every time pergi tu, tak pergi dengan aman, maka tak ada la nak tengok, tenung, atau terbeli terus.  Tapi hari tu rezeki aku terlentang dan terus sauk tak pikir panjang masuk dalam troli.  Pergi supermarket pun time lunch hour.  Laju-laju je la semua perlakuannya.

Bila balik pun ni dengan tak sabarnya laju-lajulah jugak nak mencubanya.  Picit sikit sekali keluar macam sabun buku untuk mandi tu tapi cair.  Uiks.  Luxury feeling yang akan memiskinkan aku kah?  Berapa lama je dia boleh tahan?  Pompuan ni pun gelojoh kan, tak pusing belakang tengok direction.  Rupanya dia suruh picit kat sponge dan kasi buih satu badan.  Ha ha.  Nasib aku baik sebab ada sponge yang bersih.  Bukan apa.  History aku dengan sponge ni, kalau silap terlepa, harus dah dibuat jadi sponge cuci lantai bilik air dengan bebudak tu. 

Hasilnya, aku suka gila produk ni.  It's refreshing.  Bau dia best.  Tak berminyak dan tak mengeringkan kulit.  Sampai anak aku pun boleh amik sponge tu bau dan kata, "Mak, this sponge oso smell like you".  Waaaa...  Punya lasting bau dia kat badan nih.  Maka, my product review dengan perkara ini adalah worth a try. 
 
Olay Body Wash plus Crème Ribbons is a simple luxury.  Meh sama-sama cuba!

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...